پنکیک ، کرم پودر، رژگونه
نوشته شده توسط : علی پور

مواد تولید کننده اسباب و اثاث آرایشی ریمل

برای سیاه کردن مژه ها با به کارگیری از ریمل ، در بعضا کشورها از قیر یا این که زغال به کار گیری میشد البته آمریکا به کارگیری از آن را ممنوع نموده است. به همین علت معمولا برای سیاهی ریمل از کربن سیاه استعمال میگردد.

 بهترين مارك كرم پودر

برای ایجاد ریمل هایی به رنگ بنفش و آبی رنگ از برخی رنگدانه های معدنی و برای تولید ریمل قهوه ای از اکسید آهن به کارگیری میگردد.

 

برای تولید ریمل یک‌سری خط مش مقرون به صرفه موجود هست که شیوه امولسیون میباشد. در‌این شیوه آب و غلیظ کننده خاصی را با هم ادغام می‌نمایند و یک ترکیبی کرم مانند تنظیم مینمایند.

 

در مخزن های غیر وابسته موم را ذوب مینمایند و رنگدانه ها را به آن میافزایند. آن‌گاه ازساخت هردو محلول را سریع با هم ترکیب می‌نمایند تا روغن ها و موم به ذرات کوچک خیس تجزیه شوند. این مراحل تا سرد شدن مواد ترکیبی ادامه دارااست.

 

بعد از آن مواد به یک دستگاه انتقال داده تا باطن بطری ها ریخته شود . برای نهایی توشه ریمل را از دید شفافیت و یک پارچگی آیتم باز نگری میکنند و از عدم وجود هرگونه مواد آلرژی زا داخل کاسه ریمل اطمینان می‌یابند.

 

پنکیک ، کرم پودر، رژگونه

 

مواد تشکیل دهنده پنکیک ، کرم پودر، رژگونه نیز مواد روغنی و رنگدانه ها میباشند. برای اینکه مواد اول بوی مطبوعی داشته باشند به مخلوط مواد عطری نیز میافزایند. اکثری از اسباب پیرایش مانند پنکیک ها و کرم پودرها با درنظر تصاحب کردن پوست های حساس ساخته می‌شوند.

 

سایه دیده

 

اصول ایجاد اسباب آرایشی

 

از اسباب پیرایش با ترکیبات ارگانیک به کارگیری فرمائید

امروزه بیش تر اشخاص اعتنا بیشتری به میکاپ کردن دارا‌هستند و از طرفی تلاش دارا هستند که از اثاثیه پیرایش طبیعی به کارگیری نمایند چون به زیان ها و جراحت های مواد آرایشی تصنعی و مصنوعی پی برده اند .اکثری از اشخاص تنها از مواد آرایشی گیاهی استعمال می‌نمایند چون دوست ندارند که اسباب آرایش و پیرایش آنها به حیوان ها جراحت هم بزند.

 

با ارتقاء محبوبیت اثاثیه پیرایش با ترکیبات ارگانیک، موسسات آفریننده نیز راه بیشتری نسبت به استعمال از موادطبیعی خیس در فرمول اسباب و اثاث آرایش و پیرایش رخ داشته اند.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: